Dáváme si krátkou letní pauzu! 🌞 Objednávky zadané nyní budou odeslány po 26. červnu. Děkujeme za trpělivost!

Kód pro zpětné zásilky Zasilkovna.cz

Zpětná zásilka


První možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?

 

1. Vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky případně přidejte vratkový formulář dodaný e-shopem.

2. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

3. Obsluze nahlásíte 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).

4. Obsluha Vám na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.

5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

 

Ceník zpětných zásilek:

  • Česká republika od 47 Kč
  • Slovensko od 49 Kč

 

Vaše zásilky standardně Zásilkovna zpracuje a pošle zpět k Vám. Celý seznam podacích míst máte vždy po ruce v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo na webových stránkách.

 

Užitečné informace pro zákazníky:

  • Tato služba je pro Vás zdarma

  • Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží naším e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu

  • Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky

  • ČR, Slovensko a Maďarsko:  Přinesete zásilku na podací místo a nadiktujete námi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postará Zásilkovna!

  • Ostatní země: Pro vrácení zásilky je třeba využít zpětné adresy Zásilkovny v daných destinacích.

  • Neposílejte zásilky na dobírku. Takové zásilky nebudou na zpětné adrese přijaty do přepravy.

  • Ve většině zemí je potřeba vybrat pro doručení zásilky konkrétního přepravce. Proto předem zkontrolujte, že zpětná adresa přijímá zásilky odeslané přes dopravce, kterého chcete zvolit. Tuto informaci naleznete v detailu každé zpětné adresy, a to buď přímo pod uvedenou adresou, anebo pod ikonkou . Pokud bude zásilku doručovat jiný přepravce, z procesních důvodů nebude možné ji na zpětné adrese přijmout ani zpracovat.

  • Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na webových stránkách Zásilkovny.

  • Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.

Reklamační asistent:

Druhou možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je prostřednictvím tzv. Reklamačního asistenta. Jak to funguje?

1. vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky případně přidejte vratkový formulář dodaný naším e-shopem.
2. Na zásilku nalepte štítek. Ten nám buď pošlete společně se zásilkou, anebo si jej vytiskněte a nalepte pomocí průhledné pásky.
3. Zásilku opatřenou štítkem odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
4. Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.
5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky našeho e-shopu.
 
Tip: Dostali jste štítek v elektronické podobě a nemáte možnost si jej vytisknout? Pak postačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha Vám štítek vytiskne.
 
Ceník zpětných zásilek:
 
  • Česká republika od 47 Kč
  • Slovensko od 49 Kč

Užitečné informace pro zákazníky:

  • Služba je pro Vás zdarma.
  • Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět.
  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu.

Potřebujete zaslat kód pro zpětnou zásilku? Kontaktujte nás